بهترین طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی با رایکا
نوشته شده توسط : rayka.design

امروزه اکثر کسب و کارها برای تبلیغات خود از غرفه نمایشگاهی استفاده می کنند. نحوه طراحی غرفه نمایشگاهی در میزان برند شدن نام تجاری بسیار تاثیر گذار میباشد. غرفه سازی رایکا، با رعایت اصول غرفه سازی؛ مطابق با آیین نامه اجرایی شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران توانسته است به موفقیت های زیادی در زمینه طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی دست پیدا کند.

اهمیت طراحی غرفه نمایشگاهی

در هنگام برگزاری نمایشگاه های مختلف غرفه نمایشگاهی شما، در واقع نماینده شرکت شما می باشد، بنابراین لازم است که به طراحی آن بسیار توجه داشته باشید. می توان گفت غرفه نمایشگاهی درباره شرکت شما صحبت می کند، اگر طراحی درست و مناسبی داشته باشد، می تواند باعث موفقیت تجارت شما شود. اگر غرفه نمایشگاهی به خوبی طراحی و اجرا شود می تواند بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کند، اهداف شما را دنبال کند، هویت نام تجاری شما را منعکس کند و در نتیجه باعث موفقیت برند شما در بین رقبای شما شود.
همانطور که می دانید مدت برگزاری نمایشگاه های مختلف و فضای برگزاری آنها بسیار محدود می باشد، از اینرو در این فضای محدود بسیاری از شرکت های بزرگ و حتی شرکت های کوچک به معرفی خدمات و محصولات خود می پردازند، بنابراین میزان رقابت برای موفقیت بسیار زیاد است، در این صورت چنانچه غرفه نمایشگاهی شما نتواند باعث جذب بازدیدکنندگان شود، فرصت بزرگی را از دست داده اید. بنابراین اگر می خواهید از این فرصت طلایی بهترین استفاده ممکن را داشته باشید، و در این فضای محدود بهترین غرفه آرایی و چیدمان را داشته باشید، بهترین کار این است که طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی خود را به افراد با تجربه و موفق در این زمینه بسپارید.
با انتخاب بهترین شرکت طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی می توانید موفقیت تجارت و برند شدن شرکت خود را تضمین کنید. مجموعه غرفه سازی رایکا یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی می باشد، این مجموعه با تجربه و با رعایت اصول طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی توانسته است، رضایت تمام مشتری های خود را جلب کند.

معرفی غرفه سازی رایکا

مجموعه مشاوره و ایده پردازی رایکا در سال 1386 فعالیت خود را در زمینه طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی، امور تبلیغاتی و دکوراسیون داخلی شروع کرد. گروه مشاوره و ایده پردازی رایکا برای جذب بازدید کنندگان و موفقیت تجارت مشتریان خود، از بهترین و جدیدترین ایده ها استفاده می کند. کادر اجرایی متخصص، باتجربه و خلاق غرفه سازی رایکا برای برطرف کردن نیازها و خواسته های مشتریان تمام تلاش خود را می کنند. این مجموعه در راستای تلاش بی وقفه و خالصانه مهندسین خود توانسته است بهترین و باکیفیت ترین کارها را با قیمتی مناسب به تمام مشتریان عرضه کند. خدمات تیم مشاوره و ایده پردازی رایکا، عضو انجمن غرفه سازان شامل: طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی، طراحی دکوراسیون داخلی و اجاره تجهیزات نمایشگاهی مختلف می باشد.

اصول غرفه سازی رایکا

شرکت طراحی و ایده پردازی رایکا با 10 سال سابقه درخشان، خدمات طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی، را با استفاده از دانش و تخصص کادر اجرایی متخصص و با تجربه در زمینه غرفه آرایی به انجام می رساند. اصول اولیه غرفه سازی برای جذب بازدیدکنندگان و برند شدن نام تجاری شرکت شما، نوآوری، خلاقیت، ایده پردازی و ایجاد ارتباط بازدیدکنندگان با فضای غرفه ها می باشد. تیم پرتلاش غرفه سازی رایکا با رعایت این اصول به شما این اطمینان را می دهد که با داشتن یک غرفه سازی ایده آل می توانید در کسب و کار خود به موفقیت برسید. برخی از مهمترین اصول غرفه سازی رایکا به شرح زیر می باشد.

مهمترین اصول غرفه سازی رایکا

1- مدت برگزاری نمایشگاه کوتاه است، بنابراین طول عمر غرفه نیز کوتاه است، به همین دلیل نباید بسیار با استحکام ساخته شود. البته باید از استحکام کافی برخوردار باشد.
2- طراح باید در هنگام طراحی غرفه نمایشگاهی، خود را جای مخاطب بگذارد و با در نظر گرفتن سلیقه مخاطبین طراحی را انجام دهد.
3- استفاده از رنگ های مناسب در میزان جذب بازدیدکنندگان بسیار موثر می باشد، بنابراین باید از رنگ های مناسب با نوع کسب و کار و هماهنگ با نوع محصولات برای طراحی استفاده شود.
4- طراح باید با توجه به نظرات کارفرما و با در نظر گرفتن نوع مخاطبین، ایده پردازی کند تا بتوانید بهترین غرفه نمایشگاهی را طراحی و اجرا کند.
5- باید به غرفه همانند یک اثر هنری نگاه کرد، خیلی از کارفرمایان به اشتباه غرفه را مانند انبار در نظر می گیرند در این صورت ممکن است مشتریان به دلیل نامناسب بود فضا، از نگاه کردن به محصولات غرفه منصرف شوند.
6- آرایش و چیدمان وسایل باید به گونه ای باشد که بازدیدکنندگان فقط به کالاهای مورد نظر توجه کنند.
7- چیدمان مبل و صندلی غرفه باید به گونه ای باشد، که بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی در فضای غرفه رفت و آمد کنند، فضاهای خیلی شلوغ به دلیل سخت کردن مسیر رفت آمد باعث می شود که بازدیدکنندگان از تماشای تمام کالاها منصرف شوند.
8- نحوه نورپردازی غرفه تاثیر بسیار زیادی در میزان رضایت بازدیدکنندگان دارد، اگر نورپردازی غرفه مناسب و ایده آل باشد بازدیدکنندگان در نگاه اول می توانند جزئیات و تمام کالاها را با دقت ببیند و انتخاب راحت و آسانی داشته باشند.
9- یکی از فاکتورهای بسیار مهم که باعث جذب مخاطبین بیشتر می شود، توجه به نظم و زیبا سازی غرفه نمایشگاهی است.
10- یکی از مسائل بسیار مهمی که در طراحی غرفه باید به آن توجه کرد، هماهنگی طراحی غرفه با نوع محصولات می باشد. برای مثال طراحی غرفه لوازم خانگی با طراحی غرفه اسباب بازی بسیار متفاوت خواهد بود.

 جهت مطالعه مقاله بهترین طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی با رایکا به طور کامل می توانید به وب سایت رسمی غرفه سازی رایکا rayka.design مراجعه نمایید .

 

 





:: برچسب‌ها: غرفه سازی نمایشگاهی , طراحی غرفه نمایشگاهی , اجرای غرفه نمایشگاهی , غرفه آرایی نمایشگاهی , قیمت غرفه سازی ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: